2010. október 18., hétfő

Cewe 74. kihívása

A Cewe e heti témájához Krisssz fantasztikus freebie készlete társul; egyébként se hagytam volna ki, de így alig vártam, hogy a srácok lefeküdjenek aludni és nekiálljak oldalt készíteni! A téma: érzelem, szeretet. Na már most, sok mindent és sok mindenkit szeretek, de az első helyen életem párja áll. Igen, ez ellentmondásosan hangzik a sok-sok „gyerekeimért rajongok” bejegyzéseim után, DE: elvált szülők gyereke vagyok, egyke és édesanyámmal a viszonyom mint legeslegjobb barátnő mind a mai napig. Végignéztem ahogy (ugyan boldogan, de) megszenvedi, ahogy egyszem gyermeke kiröpül. Akárhogy szépítjük, egyedül maradt. Megadatott, hogy nagyszüleim mára már klasszikusnak számító házasságát mintának tekinthettem és mai napig építkezem belőle! Bár gyerekként, (de a legfogékonyabb időszak szerintem ez), láttam a hétköznapjaikat, ahogy vitákat oldanak meg, ahogy élnek.
Egy kapcsolathoz 2 fél kell. (úgy lesz egy egész) Ahhoz, hogy működjön vagy tönkremenjen, szintén ketten kellenek. Egyedül nem hibás senki ha megromlik a kapcsolata, vagy az sem egyedüli érdem, ha működik! Nagy szavak, hogy feltétel nélküli elfogadás, kompromisszum, figyelem, alkalmazkodás … de valóban erről szól szerintem egy kapcsolat. És nem csak a házassági kapcsolat, de a szülő-gyerek, kutya-gazda, …

(Van egy nagyon jó könyv Gary Chapman: A szerelem Pszichológiája, ami a szeretetnyelvről szól. „ Nem szükségszerű, hogy szerelmünk felőrlődjön a hétköznapok taposómalmában. Mint ahogy az sem, hogy szeretetünk megnyilvánulásai ne érjék el a kívánt hatást. Hiába főzünk csodálatos vacsorát a férjünknek, ha történetesen bátorító szavakra, nem pedig húslevesre volna szüksége. Hiába viszünk drága rózsacsokrot hitvesünknek, ha ő többre értékelne egy csendes, meghitt beszélgetést.” Kötelező olvasmánnyá kéne tenni.

Na, nem csűröm-csavarom tovább, 2 oldalt készítettem, egyazon beszkennelt képpel. Mivel oly rég volt esküvőnk napja, hogy akkor digitális képek nem igen voltak. Időutazás: 1998. augusztus 22.


és még inkább érzékeltetve a 12 évet:


Felhasználtam és ezúton is köszönöm:
Love letters kit by Krisssz

6 megjegyzés:

krisssz írta...

Ez valami gyönyörűséges! Talán a második még jobban tetszik, mert imádom a blendinget:) Szépek vagytok, helyesek, és az elmúlt évek azt is bizonyítják, hogy ez tényleg Forever:)

Margó írta...

Nagyon-nagyon örültem a bejegyzésednek. A körülöttem élők között nem is ismerek olyan párt, aki ennyi idő után is ilyen mértékben tud vigyázni a harmonikus-szerelmes kapcsolat megőrzésére. Kívánom, Ti örökre tudjatok erre vigyázni, hogy majd onnan fentről együtt örülhessek úgy 40 év múlva is Veletek:-))
Szeretettel: Margó

Az oldal csodálatos, Ti csodálatosak vagytok és az átjövő ragyogás mosolyt hoz elő szerintem mindenkiből!

Lululu írta...

Jajj, nagyon szépséges oldalak! Annyira jó ránézni a fotóra! Talán a 2. kicsit jobban tetszik, de az elsőnek is nagyon különleges a hangulata.

Pertine írta...

Jajjdeszépek vagytok! :) Szép mind a kettő oldal, az első brutál, a második fincsi. Megyek megnézem melyiket raktad fel :)

Florci írta...

csoda-csoda-csodaszép!!! köszönöm Rita, hogy ilyen meghitt szépet készítettél a kihívásra!!

pufiindian írta...

Gyönyörűek voltatok és a szavaidból kitűnve azok is maradtatok, ha évek szálltak is el azóta.
Nekem is a 2. a kedvencem. Olyan finom lett, gyönyörűséges.

Megjegyzés küldése