2010. október 15., péntek

Cewe 73. heti kihívása

A Cewe 73.heti kihívása: összegzés. Nagyon tetszett a téma, de hamar rá kellett jönnöm, én nem vagyok az az összegzős típus. Bármilyen témát is kezdtem el fejben összegezni, olyan mély melankólia szállt rám, hogy hagytam a csudába az egészet. Aztán eszembe ötlött, hogy még szeptemberben nekikezdtem egy oldalnak, összefoglalva a nyár eseményeit (a 2010-es nyári fotókönyv borítója), de kifogott rajtam. Ugyanis láttam egy ilyen quick page-et, de ugyebár nem kihívás, ha az ember csak úgy a kész dologba kezd el pakolgatni, így nosza, nekiálltam magam legyártani egyet. Na már most, a sok-sok klikkelés-másolás-alakítgatás után úgy döntöttem meg tudom ugyan csinálni, nem kétséges, de bolond se vagyok, hogy sajnáljak rá pár száz forintot és ne klikkelgessek többet. Megvettem! Nagyon büszke voltam magamra, milyen jól kigondoltam én ezt a dolgot, de most így kb. össz. 2 óra másolgatás-fényképhuzogatás után jelentem nem egészen ugyan ott tartok mint annak előtt, de még így is, ez iszonyú macerás volt.
Felhasználtam:
taylored page no.9 by Taylor Made Designs


Ez az oldal nekünk, (családnak) szavak nélküli összegzés. Próbáltam időrendben, főbb eseményeket összefoglalva képekkel illusztrálni, hogy ez egy szuper, mozgalmas, színes nyár volt! Kezdve az anya taxival, nyári esős napok, virág amit évzárón igazgatónőtől kaptam, zselés frizura Szamónak, múzeumok éjszakája megint a Rendőrtörténeti múzeumba, Toffeenak a régi utcatábla is jól áll, az első idei paradicsom, aszfaltrajz kiállításon, Szamó-Toffee hancúrozások, gokart tábor, első ottalvós táborban Mócinak, még sólymárkodott is, kenu tábor, családi ünnep Daniéknál, Csiki tábor Nikivel, sok mosolygós percek, denevér ami a napernyőbe betévedt, napközis tábor Danival, anyának monitor, sátorozás a kertben, sok ölelés, Szamónak bútor vásárlás, anya dokumentál, Toffee szétrágja apa telefonját, bográcsozás Dóriéknál, és jelezve a nyár végét: anya beköti a tankönyveket.

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése