2010. szeptember 9., csütörtök

Cewe 68. kihívása

Ezen a héten a Cewe kihívására kutattam olyan fotó után, ami számomra leginkább jellemezné az idei nyarat. Mindannyiunk részéről egy szuper 2,5 hónap volt a vakáció, ami rengeteg fotóról visszaköszön. De mégis egy olyat választottam, ami a vidámságot sugározza, amit a legesleginkább a 2010 nyara jelentette számunkra. Így Szamóról és keresztlányomról Nikiről készült hintázós képet vettem elő, amit a Kamaraerdei tábor záró bulija után sikerült kattintanom Róluk.


Felhasználtam:
nyereménykészletem: Summer Daze Collab kit by Micheline Martin Designs
cewe_nyari_wa2 by Krissz Ű(remélem megbocsátja nekem, hogy a sarokba egy szívecske került a hajó helyett)

1 megjegyzés:

Eszter(beszteri) írta...

Gyönyörű oldal lett! :) Örülök, hogy szép nyaratok volt, nálunk nem életünk legszebb nyaraként vonul be ez az időszak a történelembe... :D

Megjegyzés küldése