2010. augusztus 13., péntek

Festett maszk

Tudom megint gyerekes, de nem tehet róla, én ilyen vagyok. Nagyon lelkes! Köszönet mindenkinek akitől dícséretet kaptam, bátorítást, köszönet a rendszeres olvasóknak! Nekem ez sokat jelent! No és hát a csúcsa csúcson; minden héten a kihívást követően a Cewén alig várom, hogy a Krissz mire fog tanítani. Ezen a héten, a festett maszk csínyát-bínyát tanította, az ÉN oldalam kapcsán! Annnyira jó érzés!



Hasonlóan csináltam én is, mint Krissz mutatta. A képből kivágott alak alá eleve színes pacát tettem, majd maszkoltam, úgy hogy a paca szélei kilógjanak. Én nem vagyok olyan ügyes mint Krissz, és szeretem ha a kép is néhol áttetsző. Ha az alatta lévő réteg világos, viszkóz (vizes) ecsettel vagy radírral alakított paca, akkor az egész olyan sejtelmes lesz. Ahol szeretném jobban kiemelni a kép részletét, ott sötétebb, keményebb ecsettel, vagy többször átszínezem a maszkot, pacát. Sőt, új rétegen a már meglévő maszk-paca fölé is lehet ám színezni, aztán maszkolni. Jó móka!

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése