2010. augusztus 12., csütörtök

Cewe kihívás: Szupermami

A héten belekóstoltam a liftelésbe. Rájöttem csináltam hasonló dolgot én korábban is, de az csak „ötletlopás” lett, finomabban fogalmazva inspirálódás. Elkezdtem koppintani, aztán a fantáziám, vagy eszköz- és tudás-korlátaim teljesen más vizekre tereltek. De ez a lifteléses dolog jó pofa (köszi Puzsi), felér egy vizsga feladattal (főleg ismerve Icka profizmusát).

Mócit (nagyfiam) megkérdeztem hétfőn miért vagyok szerinte Szupermami. A válasza:

1. A szupermami a Réka mami (édesanyám), te Szuperanyucim vagy.

2. Mert úgy nézel ki mintha a tesóm lennél (édes gyermekem emlékezz 10 év múlva is erre), vagy úgy viselkedsz, mint egy bébiszitter.

3. Veled mindenről lehet beszélgetni, elmondhatok neked bármit.

Ennek a beszélgetésnek köszönhető ez az oldal. Ritka fénykép került rá, mivel én nem szoktam szerepelni a fotókon, főleg esténként csak mi hárman (bocs Toffee, négyen) szoktunk lenni. Valamiért Apa otthon volt, keze ügyében volt a gép is, hála Neki érte.


Felhasználtam (jó sok mindent):

Graph paper overlay by Gunhild storied; green solid paper by JS-HAFH; pecset_arnyekkaesl by cewe_valentin

papirszel_1_fehér by Budaházi Budaházi Brigitta; safetypin by Corina Nilsen

bagoly a fán, bari, fű virággal by SAJÁT készítés szabad kézzel ( Wacom Bamboo)

Valószínű mivel egyke vagyok, elsősorban az én igényem volt a csak mi ketten, csak Rád figyelek jelenség. Annak idején anyukám az esti fürdésnél, míg a kádban pancsoltam, Ő bent ült a fürdőszobába (a végére csurom vizesen, de mosolygósan), és beszélgettünk. Mindenről, válogatás nélkül. Mai napig Ő a legjobb barátnőm, és példaképem! Mikor fiaim születtek kétségek gyötörtek, hogy ezt a szertartást nem fogom tudni tovább örökíteni. De megoldottam.

Mindenkinek szüksége van rá, hogy ne haraggal búcsúzzon a naptól.

1 megjegyzés:

Pertine írta...

Jöttem én is egy tehetség születésének nyomonkövetésére! :) Fűű, a beszélgetéses oldalad már igazán csúcs, de a Toffee-s...
Nagyon-nagyon szép!

Megjegyzés küldése