2011. június 15., szerda

FOCI

Tuti a genetikai kódolásnak köszönhető, hogy emberi fajunk férfi egyedei vonzódnak a foci iránt. Gyerekként, (no meg persze mint a másik nem képviselőjeként), igazi ellenszenvet éreztem eme sport iránt. Nyaranta nagyszüleimnél töltöttem a vakációt, és Papikám történetesen nagy rajongója volt a futballnak. A fotelből. De igen hangosan. Mivel hallani sem hallott jól, így a tv-n keresztül még a szomszéd Lajos bácsi is végigszurkolhatta a meccseket a falon át. Egyszerre éljeneztek, és hördültek fel. Ilyenkor menekülőre fogtam a dolgot és fejvesztve mentem biciklizni. (Sokat bicikliztem a nyári szünetekben.) Egyszóval jó kis alapot kaptam érzelmi beállítottságom tekintetében a foci iránt. Mikor eljött a párkeresés ideje, az egyik elsőrandis alapkérdés is ez volt: szereted a focit? Mindezek után persze mondanom se kell a második fordulóra csak az jutott át a rostán, aki nemmel válaszolt.

Annyira elégedett voltam magammal, hogy milyen prímán megoldottam ezt a dolgot, hisz Párom nem szereti a focit, kvázi kipipálva eme számomra probléma. Igen ám, de az élet mindig tréfás kedvében van, így született 2fiam. Nincs rosta. Nincs kívánságműsor. Ez kérem genetikai tornádó! 10 évesem ilyen szempontból jól sikerült, cseppet sem érdekli a bőrlabda. Na de még nekem se lehet 2x mákom, így 8 évesem minden ellenszenvem ellenére, rajong a fociért. Rúgja a suliban, rúgja itthon a kertbe (meg a virágágyásomba, a paradicsomtöveim közé …). És jön a vakáció. Sűrű programfüzetet gyártok, hogy még a tv közelébe se legyen ideje jutni, nehogy meglássa milyen egy focimeccs közvetítés!

 Felhasznált sablon és papírok nagyja Anna Aspnes, és Timo Desings Retro Sunset barna papírja

Készítettem még egy oldalt, csak hogy meglegyen a családi balansz két Fiam között. 10 évesem közel se azért nyerte el a tökéletes jelzőt, mert kinyilatkozott a foci iránti unszimpatikájában. Egyszerűen néztem a Róla készült fotót, rakosgattam jobbra-balra, próbáltam illő oldalba foglalni. Nem ment. Úgy ahogy volt tökéletes! (persze csakúgy mint 8 évesem! :))


Kívánok minden gyereknek szuper vakációt!
No és minden szülőnek kitartást! És persze, hogy találja meg örömét a szünidőben! Úgy vagyok ezzel is mint a nyárral. Most még nagyon élvezem, aztán majd a tikkasztó kánikulában már csökken rajongásom csakúgy mint a vakáció iránt.

7 megjegyzés:

evadraga írta...

Nagyon is respektálom a fociról írtakat. :-)
A szünidő összességében írtó hamar el fog telni, csak az egyes napokat kell túlélni. Kellemes nyarat kívánok Nektek! :-)
A fiúk nagyon helyesek....közelről és távolról, minden képen, a focison is! :-DDD

Puzsi írta...

Én annyira kiválóan tudok vasalni a foci-közvetítések alatt... és persze kérdezgetem a fiúkat: ezt most mééért csinálta, ezt most mééért ítélte... nem aratok osztatlan sikert... De azt bizton állítom én is: ez genetika a fiúkban... Gyönyörűek lettek az oldalaid, másodikon kékszeműdtől elaléltam... az első meg azért tetszik, mert olyan mozgalmas, khmmm focis :)

Gólya írta...

Foci nekem is fúj...volt egy palim, aki az MLSZnél "dolgozott", jesszus, azóta még fújabb!
Az oldalak szépségesek focin innen és túl, hát, a fiaddal meg már tudod hogy vagyok...anyám, azok a szemek!

icka írta...

annyira jó a sztori, a fotók és persze az oldalak!!! köszi az élményt!!!

Kisnyul / Andi írta...

Jaj, de jó az oldalad és a fotók!
Élményekkel teli nyarat kívánok!

kreatívhit írta...

Számotokra is remek élménygazdag szünidőt kívánok.

Krisz írta...

Kellemes szünidőt kívánok és kitartást! Az első oldalad nagyon tetszik!!!! Szuper az elrendezés, remek a háttér és az egész nagyon bejön!!! A fociról osztom a véleményedet. Nekem már Gergő is imádja a lasztit rugni, bár még csak 3 éves, és nem mindig sikerül neki. :)

Megjegyzés küldése