2010. november 11., csütörtök

Rosszcsont Peti

4 éve járok újból általánosba, Mócinak köszönhetően. Gyakorlatias anyuka lettem. Nem várom meg, hogy behívasson a tanárnő, inkább én megyek be „látogatóba”. Így legalább kicsit langyosabb az a zuhany amit kapok a tanári kartól. A héten másodikos Szamókámon (Péter Zsombor) volt a sor. Sejtettem, hogy Anikó néni nem fog mosolyogva áradozni kisebbik gyerekemről, annál is inkább mert az utóbbi időben különösen a nevéhez híven viselkedik: Rosszcsontpeti, Maszatpeti... Magyarán az immár mindjárt 8 éves fiam mint egy hurrikán, ciklon és tornádó egyvelege. No persze mindezt olyan bűbájjal teszi, hogy nehéz rá haragudni. A tanárnő véleménye: - Higgye el anyuka, 10-ből csak 8x szólok rá, és annyira aranyos, de … Bólogattam, a tanárnő és családja hogyléte felől érdeklődtem. És belül mosolyogtam. Egészséges, nyitott, magabiztos gyerekem van! Na és ha az olvasás nehézkesen megy; sebaj. Mit nekünk diszlexia-diszgráfia. Ebben is van már gyakorlatunk. Hurrá anyatermészet: kettőből kettő utódot kaptunk, hasonló kihívásokkal.

A Cewe kihívására (amihez egy szupi freebie is társul), a 2 és fél éves Szamóról egy oldal:


Felhasználtam:
cewe_love_letters papir4, filmstripe by Krisssz;
Basic Masking Gradient BrushSet by Anna Aspnes

6 megjegyzés:

pufiindian írta...

Hát ez csuda aranyos ! A fotók is a komment is ,no meg az egész úgy ahogy van.
Istenem, de jó, hogy vannak családok ahol közös reggelizés is van még.

kreatívhit írta...

Lehet hogy nem a pultra való de ha egyszer izgi amit szemlélhet.

Eszter(beszteri) írta...

szenzációs oldal, megint!!!!!! imádom! :)

krisssz írta...

Tüneményes!! Nálam a 3. gyerek sikeredett a legelevenebbre, de én mindig azt mondtam (mondom) a tanároknak, hogy hát ez egy ilyen gyerek:) Ebből azért hamar rájönnek, hogy nem fogom leordítani a fejét, hiába próbálkoznak.:)

Margó írta...

A név kötelez:-))) Nem a véletlen miatt lett a kisebbik fiam sem : Peti:-)
No, meg az anyaság is... akármilyen is, DE AZ ENYÉM - úgy ahogy van:-)
Az oldal - szenzációs!!

erzsocica írta...

Nagyon édik a fotók, éljen az egészség!!!
A történetetek hozzá is tanulságos!

Megjegyzés küldése