2010. november 19., péntek

Énem darabkái

 A Cewe új kihívásában egy elképzelt asztalt kellett készíteni felülről szemlélve. No sok mindenre rávilágított ez a feladat. Többek között arra a tényre, hogy én igazán egy nagy káosz „királynő” vagyok nem csak a fizikai valóságban de digitálisan is. Gondoltam no majd az igazi asztalomról készítek felvételt. Na persze nem egy az egyben, hisz az utókornak a világért se mutatnám meg mi uralkodik rajta, hanem szépen radírozgatva rendet rakok. Nagyon büszke voltam magamra, hogy milyen jól kitaláltam, de végül ott tartottam, ha valóban egy szép „elképzelt” asztalt szeretnék, radírozhatom az egészet. Így vagdostam inkább személyes tárgyaim, és pakolgattam. Nagyon élveztem! Össze is állt múltam és jelenem darabkái:


Felhasználtam:
cewe_love_letters_papir4, vintage_frame1, cewe_negyzetsablon by Krisssz;
cappucino_icka_element11 by icka_beszteri;
Notesblok, Slightly worn lined paper2, Popsicle sticks19 by gunhild

"A rendrakás a kisemberek mániája. A zseni átlát a káoszon."

8 megjegyzés:

krisssz írta...

Szuper lett!! A zsenis idézetet imádom:) És zseniális a maszk használata, hogy ki is forgattad a kis négyzeteket:))

kreatívhit írta...

jó!Bizony jó és ötletes is.
Duplán érdemes volt benéznem megértettem miért vagyok zseni :)

Florci írta...

és még egy kettőt egycsapásra ötlet!! imádom a kiskockákat!!
viszont a tabletedről úúúgy kuksiztam volna nagyobb részletet! :)

pufiindian írta...

Nagyon tuti oldal. Ez a kockás fotó csúcs !

treza írta...

Húúú, de irigykedek, ma egyébként kb. Mindenkire, aki alkotott, nálam nem jön az ihlet...A mozaikozás és a teás bögréd a kedvencem!

erzsocica írta...

Tetszik az asztalkád! Imádom rajta a szétszórt fotókat, a billentyűzetet és persze a mozaikos fotót!

Secima írta...

Nagyon jó ötlet volt a saját tárgyaiddal benépesíteni az oldalt. A mozaikos fotó pedig egyszerűen zseniális. :)

Eszter(beszteri) írta...

szenzációs az ötlet, a megvalósítás, nagyon-nagyon jó oldal! :)

Megjegyzés küldése