2010. október 10., vasárnap

Add-on by Mörjike

Mörjike új készletéhez készült mini kit annyira megtetszett, hogy muszáj volt vele „rögtön” oldalt készíteni. Igazi gyönyörűséges őszi készlet. Igen ám, de kiderült, hogy az elmúlt 5 évben nem fényképeztem ősszel. Így nem maradt más, mint egy 6 évvel ezelőtti képsorozatot elővenni. Persze nem bántam én ezt, Szamókám annyira cuki rajta, szinte megint éreztem a baba illatot, az aprócska „mindent meg akarok fogni” kezecskék melegét, éreztem az „ezt még soha életembe nem vettem a számba” puszikat és hallottam, ahogy csak számunkra érthető saját nyelvén kommentálja a történéseket.

Köszönöm Mörjike ezt az élményt. A kit-ben pedig egy gyönyörűséges maszk volt, amit bevallom nem is akartam maszkolni, mert már önmagában is olyan szép. Aztán kompromisszumot kötöttem magammal, raktam „bele” képeket, de a levél részt szabadon hagytam.

 
Felhasználtam:
Beauty Fall (Add-on) by Mörjike Designs,
PLUSSZ egy játékra is hív Mörjike mindenkit: "Aki az add-on felhasználásával oldalt készít és ide visszalinkeli az elkészült képet megnyerheti a következő készletemet. Aki a teljes készletet is felhasználja dupla eséllyel indul! :) Határidő 2010. Október 17."

3 megjegyzés:

kreatívhit írta...

Nagyon szuper! Ez a madárkás háttér nagyon jól mutat.

Bíró Ágnes írta...

Nagyon szép lett Rita! Köszönöm, hogy velem játszol, és örülök, hogy tetszik az add-on. :D

Margó írta...

Gyönyörű lett az oldalad! .. és szeretem, ahogy írsz! Olyan, mintha beszélgetnénk:-))

Megjegyzés küldése