2010. szeptember 17., péntek

Rosszcsont Peti

A mai nap sem úgy alakult, ahogy terveztem. Pedig már oly sokszor megfogadtam, hogy nem pazarolok energiát a tervezésre, úgyis valami krach beüt, és fuccs, máris máskép alakulnak az események. Főleg ha 2 gyerek is van a családban.
A történetet, ami kísértetiesen hasonlít egy idén tavasszal történt balesetre, együttesen, a kettőt egy csapásra elmélettel, ill. egy oldalba, gyorsan össze is foglaltam. 13 órakor mentem Szamóért (Péter Zsombor) a suliba és … :


Felhasználtam:
freebie ecseteket
netről a labda és Star Wars háború (kicsit átalakítva)

2 megjegyzés:

erzsocica írta...

Milyen igaz, fiúk mellett nem unalmas az élet! Nagyon tetszenek ezek a maszkok és az oldal is csúcs lett!

Eszter(beszteri) írta...

na, mégiscsak van komment... :D nekem is nagyon tetszik, én imádom ezt a stílust (is)... :D

Megjegyzés küldése