2010. szeptember 1., szerda

Niki

Úgy igazságos, hogy másik keresztlányunk is”szerepeljen”. Így készítettem Nikiről,  az idei nyár emlékére egy oldalt. Másik jó barátnőm kislánya Ő, akit lehet szeretgetni, és csajos témákról beszélgetni vele. Igazi nagylány a maga 8 évével! Élvezet a Vele töltött minden pillanat!


Felhasználtam:

Hátterek amik texturázva, színegyeztetve lettek: Summer Daze Collab by Micheline Martin

Bélyeg keret: frame2_2 by ? nem tudom, régi időkből letöltött darab mikor még töröltem honnan-kitől való, de ezúton is köszönöm! (eredetileg csak 2 ablaka volt, és nyújtott alakban. Így alját kivágtam, beillesztettem, felesleget töröltem, hogy „kocka” kép férjen mögé, aztán +1 ablak is került rá)

Warner és Old West freebie actions by Pioneer Woman Photography

1 megjegyzés:

Megjegyzés küldése