2010. szeptember 13., hétfő

Mosás nap

Gyakran sajnálom magamat! Hogy milyen rossz az ember lányának. Na, nem csak azokon a bizonyos napokon (azzal megbékéltem mikor a szoptatás élményét megtapasztaltam), hanem pl. ilyenkor hétfőnként. Nálam ez a MOSÁS napja. /Folyamatos munkarendben dolgoztam, nem volt különbség hétvége, ünnep nap között, így vasárnap-hétfő szabadnapom volt, tehát a fiúk mikor reggel elmentek, jöhetett a háztartás. A szokás rabja vagyok, így ugyan most nem dolgozom januárig, de a MOSÁS nap maradt./

Szóval ilyenkor időnként romjaimba heverek (a lakással együtt), mikor körbenézek mi mindent kell- kellene csinálni. Ilyenkor az szokott segít, hogy elkezdek gondolkodni, elmélkedni: dédmamám mit szólna az én „sajnálatos” helyzetemhez?:
- nem teknőben, forralt vízzel mosok (mosógép)
- ráadásul nem kell teregetnem (szárítógép) nem zárójelesen mindenkinek ajánlom, még vasalni sem kell, kisebb helyet foglal mint a szárító … sorolhatnám!
- nincs poroló fám vagy hogy is hívják (porszívó)
- nem mosogatok (mosogatógép)
- nem dagasztok napi szinten kenyeret (kenyérsütő)
- nem etetek állatokat, na jó a tengerimalac az más, de őt nem fogjuk levágni (boltba megveszem a husit és minden mást).
Sorolhatnám még. Erre mondják, „jó dolgomba, nem tudom mit csináljak”.
Örülök, hogy a XXI. században születtem nőnek! Ma is megbékéltem sorsommal.


Na jó ez egy kicsit vadra sikerült, de ilyenek a hétfők!
Magyarázatul hátha valakit érdekel, a képen szereplő tábla története: cseppet szétszórt nőszemély vagyok. Előfordult, hogy rossz gyereket, rossz időpontba vittem zsúrba. Kicsit szóvá tették ezt, így született eme tábla, ami heti szinten újra íródik, kinek-milyen programja, különórája, meghívása van, nekem hova kell mennem… Mágneses tábla lévén kis fotóval emlékeztetők, hogy azt a kevéske kötelező dolgot ne felejtse el családunk apraja nagyja (locsolás, ágyazás…). Hétfőn letörlöm, újra írom! 3 éve szuperül működik!

1 megjegyzés:

krisssz írta...

Ez valami csúcs! Különösen a rossz gyereket, rossz időpontban rész tetszik:) Nálam semmi rendszer, de az összes gép nekem is megvan, és ma épp használom gyakorlatilag az összeset:) Szóval ideje, hogy ne nézelődjek:) Baromi jó ötlet ez az oldal, és nagyon szuperül megcsináltad:)

Megjegyzés küldése