2010. szeptember 11., szombat

Beszteri template13

A természet annyira igazságos. Amikor elvesz valamit, mindig ad is cserébe! Móci egy különösen rendkívüli emberke! Nagyon vártuk-vágytunk rá, pocaklakóként is már beszélgettünk Vele, becézgettük: Fürtöske (mindig a göndör haj tetszett, párom is ilyen hajkoronával rendelkezik).

Aztán az orvos azt mondta, hiába januárra vagyok kiírva, nem fordult be a baba (faros), én kicsi vagyok, Ő normál méretű, kvázi még decemberben meg fog születni. Na persze ezt cáfoltam: megbeszéltem Fürtöskével: a nagyapa is decemberi, apa is, Mikulás, Karácsony és anyósom Éva napja pont elég erre a hónapra: 2000-ben tuti NEM FOGOK SZÜLNI, ja és igenis be fog fordulni, arról nem is beszélve, hogy megszülöm, engem nem vagdosnak össze-vissza. Na már most kiderült Mócos makacssága, öntörvényűsége cáfolhatatlan: nem fordult meg, császároztak, 2 éves koráig kopasz volt, ja és 2000.12.26-án született (nagy volt a kísértés, hogy kiszúrjak Vele és István vagy Ádám legyen).

Ja és a természet! Születési rendellenességet diagnosztizáltak Nála 6 éves korában (na ez egy külön történet miért csak akkor), ugyanakkor megállapították, papírt kaptunk róla, amit már tudtunk: rendkívüli magas IQ-val rendelkező, különös kisember. A hiányosságok pótlása más területen kiegyenlítve! Pipa.



Felhasználtam:
template13 by Beszteri (letölthető freebie-je a blogjáról)
felirat: Taype by Tinny Tattered

1 megjegyzés:

Eszter(beszteri) írta...

Kíváncsivá tettél az előszóval. Gyönyörű lett az oldal, annyira jó a fotó és a címfelirat is! :D

Megjegyzés küldése