2010. augusztus 6., péntek

Újbóli nekifutás

No hát sejtettem én, hogy nem fog ez a "minden nap egy kicsit írok ide" dolog összejönni. Miért is gondoltam, hogy alkalmas vagyok rá, magam se tudom. A rendszeres dolgok kontra személyiségem, mint tűz és víz (anyukám 13 évvel ezelött az esküvőnkön, így utólag bevallotta, nem gondolta, hogy valóban alkalmas vagyok a házas életre, vagy valaha is az leszek).

A vicces ráadásul a dologba, hogy azóta ám minden nap olvasom a kedvenc scrap oldalaimat, és ha a tulajdonos nem ír napi szinten, csalódok, rosszul esik. Már csak magammal szemben kéne ilyen kritikusnak lennem. :)

Szumma-szummárom újból nekifutok, talán egyre ritkásabb lesz az ilyen alkotói csend.

Azóta voltunk sok helyen, több.közt Jesoloba. Barátokkal, gyerekekkel, homok, napsütés, üzletek, séták... csuda jó volt! Készül a fotokönyv, ill. füzet a halom fényképből, egy pár oldal ízelitőleg:



Ez utóbbi igazából a Cewe kihívására készült, adta magát a hajó színe.

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése