2010. augusztus 23., hétfő

Maszk, maszk hátán

Rákaptam  a maszkolásosdira! Megint úgy kezdtem na majd szép, letisztult, áttekinthető oldal készítek, de... nem sikerült. Most csak ilyen össze-vissza  oldal telik tőlem, mint amilyen én is vagyok mostanában. Viszont a Wacom Touch Pad-em nagyon a szívemhez nőtt, egér helyett is ezt használom, no meg rajzolok! Na nem valami komoly dolgokat, csak vázlat szerűen, egyszer csak kinövöm magam talán. Ja és a sablon készítést is lesem ám még a nagyoktól, nem azért nem rakom fel mert önző módon tartogatom, hanem béndzsa vagyok hozzá! Nem tudom más hogy csinálja, hogy ne óriási legyen a fájl, (még csomagolva is).
Itt a múlt hétvégén készült kedvenc képem Szamóról:


Felhasználtam:
ötletet Anna Aspnes freebie Template No.1-ről
és külön köszönet Wacom Bamboo-nak, a virágok készétése élmény volt vele! 





1 megjegyzés:

erzsocica írta...

Annyira klassz az egész, imádom, ahogy a maszkokat használod! A fotó pedig nagy csúcs lett!

Megjegyzés küldése