2010. augusztus 16., hétfő

Cewe kihívás

Ezúton is köszönöm mindenkinek, aki az elmúlt héten a Cewén hozzászólt a „Beszélgetés” oldalamhoz! Nem ismerem a fórum vagy komment etikettet, nem tudom, hogyan is kell viszonozni azt a sok-sok kedves megjegyzést.?


Csak megszegtem a fogadalmam, és elcsábultam más fotóink scrap-elésére. (Annyi fotó készült Jesolóba, olyan reménytelen, hogy végzek vele valaha.) Így kapóra jött az új kihívás.

Kertészkedés kontra én: Idén is próbálkoztam magról ültetni, de megint megbukott a dolog. Már 2 hétig lelkesen tudom locsolni!, de sajna utána ugyanúgy az enyészet sorsára jut. (Nálam ez is haladás. Volt olyan év mikor a tasakból a virágföldig se jutott el a mag.) Na, majd nyugdíjas koromra felnövök a feladathoz. Szerencsére az évelők most sem hagytak cserbe!

Ezt a fotót idén a kertbe készítette kisebbik fiam Szamó (7 éves). Vett magának a megkeresett pénzéből egy digitális gépet, és jobbnál jobb képeket készít azóta. Bár a többségük autót vagy rendszámot ábrázol.




Felhasználtam:

A háttér teljesen saját, rengeteg freebie ecsettel amiért külön köszönet Krissznek! (nem győzöm kapkodni a fejem melyiket is használjam)

Aztán a maszkolt háttér kapott egy Old photo effect WolfmaN_AZE actions-t

1 megjegyzés:

Margó írta...

Ez a Cewén is nagyon tetszett!!!

Megjegyzés küldése